2015. március 18., szerda

Gym

Hat ma elmentem a kedvenc gymembe (igen, ennyi volt a kungfu, meg a joga meg a mittudom en mi, gymbe jaros lettem, mert ha mar egyszer felszines londoner vagyok, legyen mar gym berletem is). Itt ugye mindeki gymbe jar. (Vagy tomegjogara..:) Ami valoszinuleg abbol is fakad, hogy tuuuuuullll bizik vagyunk odaerni orakra es tuuuuullll sokba is kerulnek. (20 font egy kung fu oraert plusz 5 font hogy odajussak, ha nincs kedvem bringazni...).  Es csak 5 perc gyalog es akkor megyek amikor en akarok.Szoval gymbe jarok, ahol havi 49 fontert uszhatok, hasznalhatok minden gepet, a szaunat es ma veletlenul belecsoppentem egy csoportos edzesbe is, mert az is benne van az arban. Es azt kell mondjam bar a gymem kicsit lepattant, en megis nagy orommel megyek, mert nagyon erdekes emberek jarnak ide.  Nem a tipikus kigyurt fickok, ahogy mi azt elkepzeltem annak idejen. Nem nem. Vannak itt dagik, meg nyuggerek, meg beardy man-ek, meg teljesen atlag arcok lepattant fitseggel, mint en, akik csak egy kicsit mozogni szeretnenek egy kicsit. Es a mai oran kifingtam. De jol esett. Mert csak ugy jott az uton, elem. Egyszer csak ott volt az edzo es mondta hogy alljak be ha van kedvem. Csak egy amolyan kis ajandek volt a sorstol vagy csillagoktol, vagy az unitol. Ki hogy szereti. En szeretem a lepattant kihalt gymem, ahol meg munka ido utan sincsenek tul sokan. Szerintem meno. Es van egy hatalmas csuszda is a medenceben, es amikor a cross treneren izzadok, azt nezem, hogyan sodrodnak a nyuggerek a vizben egyik sarokbol a masikba vagy hogyan lubickolnak a gyerekek. Szerintem poen. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése