2015. március 4., szerda

Lament

Nem is tudom hogy ez a bejegyzes ide illik e, szoval elore szolok, rinyalassal lesz tele. Na, igy most aki nem akarja nem olvassa el. En szoltam elore.

Szoval az van, hogy az ember mindig megkapja amit akar, most en pl tok sokat utazhatok a munkammal. Hiszen volt ido, mikor arrol almodoztam, hogy de jo lenne utazasi ugynokkent dolgozni, de hogy mindenkepp olyat szerettem volna csinalni, amivel utazgathatok egy csomot. Na hat vigyazz mit kivansz, mert az bizony teljesul. Itt ulok Baselban, immaron masodjara az elmult egy honapban es nem er fulig a szam. Na persze erhetne, mert az iment elfogyasztottam a vacsimat, itt a Marriott hotelban, a vacsim, amit a szobaszerviz hozott fel es utana meg jol beultem a hatalmas kadba, az isteni finom pohar chardonnay-mal.
Ezek mar tudjak, hogy Mrs leszek:)



Ok akkor nem csak panaszkodok, ez  a pohar bor tenyleg fenseges volt. Le sem tudom irni milyen mennyi ize volt. Eleinte kicsit fanyar, de utana meg valami csodas izkompozicio bontakozott ki a nyelvem kulonbozo reszein. Es mindemelett kellemesen atmelegitett es ellazitott. Amire szuksegem is van, mert kisse tobbet szoritom a fogaim az atlagosnal es a homlokom is tobbet szokken rancba az elmult 1 honapban.  Ugyanis nem, de baromira nem elvezem, hogy ide oda lokdosnek es ezt mindig utazas elott par nappal tudom csak meg. 4 hete dolgozok ennel a cegnel, azota toltottem 4 napot Munchenben, 3 at Baselban, 1 nap Bathban (na oda legalabb tneyleg en akartam menni) most megint 4 napot Baselben es jovo heten is itt fogom elvezni a svajci vendegszeretetet es a kollegaim humorat. Well. egy csomo uj emberrel talakozom. Amit szinten hianyoltam elozo munkaim soran. Szoval igen, mint mondam fentebb minden alom valora valik.

Es mit lattam az elmult 4 het soran.

Munchen: repter-szallas (eleg otvar ahhoz kepest, hogy 100 Euro volt egy ejszaka)-utca-nemet sorozo-szallas-iroda-olasz pizzeria (indiaiak altal uzmeltetve, elkepzelhetetlen fuszeres "olasz" izekkel:)-utca-seta a belvarosba, a foterre-vissza az elozo napi nemet sorozobe, megkostolni a masik vegetarianus menut-szalloda-iroda-indiai etterem, igazi indiaiakkal-iroda-utca-mexikoi etterem-szalloda-iroda-repter.









Mit lehetett volna latni, ha pl maradok hetvegere?
ezt a kis popec kastelyt, amit amugy meg evekkel ezelott kineztem hogy meg kene latogatni:
mindossze 1 ora kocsiutra lett volna.
Na de igazabol nem panaszkodom, mert elso uthoz kepest ez egy egesz tartalmas ut volt. Es a japan kollegano nagyon kedves volt es egy csomo kozos volt bennunk. Pl a zenei izlesunk, meg hogy nagyaon haza akartunk menni:)

Aztan repulo haza Londonba, masnap reggel fapadossal Budapestre.

Kis Budapesti kitero utan, ahol meg a szabadsagom alatt is dolgozhattam, de azert volt par klassz pillanat koszonhetoen kedves draga barataimnak,

 kedden vissza London majd kovetkezo reggel Baselban talaltam magam egy kora hajnali jarattal. Nos leven semmit nem tudtam Baselrol es mivel 4 nappal az erkezesem elott kozoltek velem, hogy mennem kell, nem is nagyon keszultem a varosra, igy nem voltak elvarasaim. Nem is baj, mert sokat nem lattam belole. Na de legalabb a szalloda kellemesen belvarosi volt, egybol a fopalyaudvarnal. Menet: kb ugyanaz. Ingazas a szalloda-iroda kozott, illetve estenkent vacsi a kollegakkal. Na de meglepetesemre Baselban is van Tibits! (Eme ettermet Londonban fedeztem fel es allati finom vegeterianus onkiszolgalorendszeru ellenben tularazott etterem.) Meg voltunk vmi egesz fura eklektikus stilusu svaci etteremben is, ahol a bort keres nelkul toltottek ujra a poharunkba. De ami a legkiralyabb volt a reggeli. Olyan croissantjuk volt, mint Parizsban! Hat az bizony a gasztronimiai orgazmus tokeletes megtestesitoje.
A munkarol csak annyit, hogy az van dogivel. Ejjel nappal. Masodik kuldetesem egy munkamanias projektmanagerrel tortent, akivel kizarolag munkarol lehetett beszelgetni. A nemzetkozi nagyvarosokat meg aszerint rangsorolja, hogy milyen a duty free a repteren. Nos azt hiszem ez sokat elmond arrol, hogy mennyit is lat egy magamfajta konzultans a nagyvilagbol.




a faraszto munka utan a repteren lazitottam

Na de a palmat az eheti utam viszi. Ugyanis a szallas a budos p.ben van a varoson kivul, a taxi ko draga ezert egyutt jovok megyek 3 db 50+os harcezett kollegaval. Egyikuk a line managerem es beszaras, de ugy nez ki mint az ir exem a fekete hattyu. Sot ugyanugy gesztikulal, a mimikaja is detto es mostanaban futni is elkezdett csak ugy mint az elobb emlitett uriember. A masik uriember akivel itt vagyok, az a ferfiu akinek eszebejutottam tavaly karacsony elott, hogy bizony 2013 ban volt egy magyar leanyzo ott valahol Uxbridgeban, aki talan bagoert is elvegezne ezt a melot, vegyuk fel.
A harmadik fickot nagyon kedvelem. O is angol o talan 60+ is van, de ki tudja mondani a nevem. Es az angol mellett 3 masik nyelvet beszel folyekonyan. Mostansag ratert a raw foodra, mert asszony es az egyik lanya, a 4 gyerek kozul, total vega. Na a lenyeg hogy szuper kedves hozzam. Nagyon intelligens, oreg roka a szakmaban es elvezi az eletet latszolag. Otthon almabort termel, mindent tud a pezsgokrol, borokrol es sorokrol, egy igazi polihisztor. Vagja a magyar tortenelmet, felismerte a szallodaban dolgozo pincer tablajan a magyar nevet es ossze is boronalt vele, hogy legalabb beszelhetek kicsit magyarul valakivel. Cukisag.

Mit is mondtam, hogy panaszkodni fogok? Igazabol nincs is ra okom. Habar ma 10 orat dolgoztam szunet nelkul. Az ebedem is egy telefonkonferencia kozben lapatoltam be...A  fenekem lassan felfekveses lesz a sok ulestol. A szemem jojozik a monitortol, az agyam zsong az informacioktol, a szivem osszeszorul a sok elvegzendo feladattol. Neha el tudnam magam bogni, amikor kozlik, hogy akkor jovo heten mikor is tudnal jonni Baselba, de az az igazsag, hogy egy ilyen lopott esten, amikor nem mentem vacsizni a kollegakkal, hanem visszavonultam a szobamba, ahol a gymben lefutott kilometereim utan elvegeztem par kellemes nyujto gyakorlatot es abban a szobaban, ahol eleinte megsertodtem, hogy ember nem beszel velem hosszasan, mert a huga ott van nalunk (LONDONBAN), egyszer csak rajovok, hogy milyen csodalatos is az elet. Azzal kezdtem, hogy nyafogni fogok, de ahogy soroltam, hogy miket is csinaltam es panaszkodni akartam, hogy mennyire szar dolgom van az utazgatasokkal, titkon be kell valljam, hogy nem csak szenvedek. es akkor meg nem is meselte, hogy hetfon a British Airways lounge-ban nyomorogtam 2 es fel orat, mert kesett a gep, de abban a loungeban, ahol korlatlan etel ital fogyasztas van...hja kerem nehez a akonzulens elete.
egyebkent igen. Egy csomo feladas van ebben. Amikor arra gondolok, hogy nem vagyok Londonban a szeretett varosban, hogy nem toltom az estemet a szeretett ember mellett, hogy nincs idom az eskuvomet tervezni, hogy nincs idom az eletemet rendezni, hogy nincs idom a barataimra, anyamra, meg magamra. Akkor nehez az elet. De ha elengedem mindezt es csak hagyom, hogy az elet sosdorjon, ha elengedem a gyeplot, amivel iranyitani akarom a kocsim lovait es csak bizok benne, hogy ez mind csak nekem jo, akkor, akkor ott es abban pillanatban, hogy elengedtem a biztos kiszamithato es jolismert eletet es belezuhanok a nagy semmibe, akkor jon egy hullam ami felkap es magasra emel. Mert az elet ilyen. Folytonos valtozas. Fent es lent. Mert a valtozas mindenek termeszete. Es biztos lehetsz benne, hogy ha most epp nem is annyira jo es epp nagyon szorongato, a kovetkezo pillanat valami csodalatos lesz, valami nem vart es nem remelt ajandek. Mert ilyen az elet. Folyamatos mozgas es valtozas.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése