2015. március 9., hétfő

Wedding in London

Mivel ujra ferjhez megyek (hivatalosan julius 7en az onkormanyzaton, de az csak ket tanus lesz, arra nem kell szervezes) es ezuttal Londonban nem artna ugye nekiallni a szervezesnek (arra az eskuvore, amire elvileg meghivnank a kedves barataink. S mivel nem volt otletem hogyan is kezdejem rapillantottam egy ismerosom oldalra, akirol tudom, hogy tortakat keszit, nem is akarmilyeneket. Az o facebook oldalan talaltam azt a weboldalt, aminek a rendezvenyere elmentem Agotaval marcius elsejen a tavasz elso es  ragyogo napsutetes napjan. Bringaval mentem, mert ugye sutott a nap es mert ugye minden bringatavra van, ami erdemes.
Meg a piac elott beugrottam a kozeli alternativ buy and salere ahol Miriam es Veronica baratnem arulta a portekait. 
Az eskuvoi vasar helyszine is vicces volt, mert amugy az egy szorakozo hely nem messze az Old streettol es Shoreditchtol (remelem mar mindneki tudja hogy Londonban Shoreditch az alternative party zona).

Mar messzirol lattuk, hogy hova kell menni koszonhetoen az ajtoban allo ledinek. Na es habar meleg volt, azert ennyire nem, hogy ujjatlanban alldogalj ott kint...
 Az elso kanyarban sokkot kaptam annyira meno cuccok voltak. Es annyira fellelkesultem. Majd szomoruan kellett megallapitanom, hogy bizony a vasar nem volt tul nagy. De szines es izgalmas es formabonto. Klassz volt na:)
Ilyen anyagokbol lehet valogatni

Es egyetalan nem kotelezo feherben ferjhez menni














koktel tea sutivel, hagyomany es ujdonsag es meg be is rugsz tole









London baby London




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése