2015. április 17., péntek

Visitor:)


Te jóég, már majd egy hónapja , hogy Alexandra itt volt nálam és csaptunk egy igazi klassz hétvégét Londonban. Ahogy kell, volt benne minden. Alexandra barátnémat a gimiból ismerem, de a tesómmal is jó baraták voltak, szóval majdnem családtag. Szandra amúgy Göteborgban lakik, de lehúzott 8 évet Angliában, szóval nem kevés honvággyal jött vissza látogatóba. 
Szóval pénteken jött és mivel ő is vegetáriánus, mindenképp meg kellett neki mutatnunk a kínai vegán étteremet itt a közelben. Kész volt persze ő is teljesen a kínálattól. 

Majd másnap reggel Camdenban az Inspiral-ban folytattuk a vega csodák felfedezését egy full vegan English breakfasttel.
És aztán kiderült hogy a gimiben mind a ketten rá voltunk kattanva a puncsszeletre. Erre úgy jöttünk rá, hogy meglátogattuk a helyi magyar büfét Camden piacon, ahol újdonságként fedeztem fel a puncs szeletet. Komolyan van vagy 15 éve hogy nem ettem, Szandra meg már gimi óta nem. Szóval rávetettük magunkat egyre közösen lévén a full english breakfast tényleg fullos volt.

Aztán a shopping is megvolt. Én beszereztem az esküvői ruhámat a polgári két tanús szertartásra. Majd egyszer lesz róla kép is:)
Aztán haza, gyorsan ruhakeresés, cserebere, csajos csevegés és irány a fotózás a Covent Gardnehez. Nos elsőre én egy kissé csalódott voltam, mert a csillogó fotóstúdió helyett (amiben a múltkor voltam) egy kissé lepattant tetőtéri studióban landoltunk, de azért így is hatalmas élmény volt. Nem is beszélve a korlátlan peszgő fogyasztásról. A fickó is fura volt, mert percekig szarkodott a fények beállításával, hogy aztán csináljon egy darab képet. Összeségében sokkal kevesebb képet csinált, mint a múltkori fotós, szerintem inkább az érdekelte, hogy milyen művészi a képbeállítás és nem az, hogy mi áll előnyösen nekünk. Ezenkívül egyfolytában dumált. Ami jópofa volt, főleg, hogy mire odakerültünk, hogy fotóz minket már mindketten kissé spiccesek voltunk, csak éppen azért nem voltunk 100% hepik az eredeménnyel. A képeket már előbb feltöltöttem.
Kötelező szelfi




A fotózás úgy 4 órán át tartott, ami közben folyamatosan pezsgőztünk, így igen kellemes hangulatban érkeztünk meg a helyi Depeche Mode fun klubba, ahol a magyarok DJk egyenesen a világhírű Filterből érkeztek. időnként kilátogatnak a srácok Londonba kicsit szétnéznek, DJnek, majd hazamennek és bár pont nullára kijönnek a fizetségből, azért az élmény nem rossz. A bulira amúgy Veronica barátném hívta fel a figyelmem. Ami egész vicces, hogy nem tudtam róla, bár én vagyok a magyar.:)










Andrew Eldritch-csel pózolva:)







És még egy gasztróélmény a végére: Vantra Ágotával kiegészülve



Öszintén nem tudom mikor volt utoljára  ilyen fullos hétvégém itt Londonban. De persze mindig azok a jók,  mikor valaki meglátogat és olyankor egész hétvégén csak Londonban csavargunk. Ami felidézi, hogy miért is vagyok itt. Szóval nem akar valaki mostanság meglátogatni? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése