2015. május 4., hétfő

Spring, sunshine and cycling!

Azt mondják ha süt a nap Anglia a világ legszebb országa. Ezt abszolút aláírom. Bár én most csak Londont látom leginkább. De London határozottan a világ legjobb városa, főleg ha a nap is süt. Nem úgy mint ezen a hétfői napon, amikor is May Day van. Ami a helyi május elseje, de ahogy korábban is írtam rendeletben szabályozzák a bank holidayeket és azoknak mindig hétfőre kell esniük, hogy a népek legyen hosszú hétvégjük. 
És mivel az idő kissé szomorkás odakinn és itt bent meg épp agonizálok egy új keletű fizikai problémán, pont ideje, hogy végre kommentet is tegyek az amúgy már hetek óta idetöltött képekhez. 

Szóval volt egy hétvége valamikor, amikor sütött a nap és én meg bringáztam egy csomót. Mert igen is lehet bringázni Londonban. Ha nincs sajátod, akkor ott vannak a bérelhetők, az utcán mindenfelé. És mivel az 1-2 es zóna nem is olyan nagy és tele kellemes kis csatornákal, igazán jó móka a csatorna partján végig kerekezve jutni el ából bébe. Vagy ezt már mondtam egy párszor?
Közben meg a mániás fényképezős, mindig megáll, mert nem bírja ki, hogy ne fotózzon le még egy házat, meg még egy hidat, meg még egy csatornát, amit aztán a blogjára feltehet, hogy megmutassa mindenkinek, aki olvassa, hogy London mennyire KÚL. 




Ez meg még a Finsbury Parknál


Ez a zsidó negyedben készült. Nem tudom lehet e olyan másik része a földnek, ahol a zsidó gyerekek egy játszótéren hintáznak a muszlim gyerekekkel.




Springfield Park és környéke

Springfield park az ortodox zsidó környék, tele furán öltözött népekkel. És mind ugyanazt hordja télen nyáron!

River Lea




NA erről a fura viseletről beszéltem.

Ez egy irtó cuki kávézó és virágbolt is egyben a Stoke Newington Church streeten,  Green cafe néven

Ez meg egy sétány tőlünk 15 perc sétára. Régen sinek voltak itt, mostanra a természet visszavette magának és hihetetlen nyugaémas sétát kínál Highgate től a Finsbury Parkig

Ez itt a Grand Union Canal Camden Market felé vezető része



A fent említett egykor sínpálya, ma már tökéletes nyugalmat árasztó sétány
Szóval még ebben az őrült nyűzsgésben is lehet találni nyugalmat.


Regent canal a Regent parkot köti össze Camden Townnal


Happy ride


Lakó hajó negyed


Regent's park a csatorna felöl

Ez pedig már a Portobello úti piachoz vezető terecske



Tavaszi napsütés, mindenhol emberek

Portobello Market


Grand Union Canal Islington-i része 



Ez a King's Cross környéke, amit erőteljesen fejlesztenek, amint nyerek a lottón ide fogunk költözni. 


A háttérben építik már a lakásunk. Zone 1 és ilyen nyugis!





Itt egy vintage fairt látogattam meg. Nem is tudom minek. Már rég elhatároztam, hogy nem megyek vintage fair-re, mert konkrétan öreganyám ruháit árusítják csilliárd fontért. Ellenben a Finsbury Town Hall méltó helyszín. Gyönyörű épület


Hát ez igen komikus jelent volt, ahogy a csaj a háttérben (bal oldalon sárga ruhában) 50 es évek beli nótákat énekelt és közben senkit, de senkit nem érdekelt. Szinte már sajnáltam szegényt.

Hát ez az ablak már megérte a bringa utat. Szecesszió!
Ezt a kis oázist meg Hackneyban leltem, egy kis vega kávézó hátsó kertjében. A kertben elfogyasztottam a vasárnapi vega sültem.




Szóval a Sunday roast nagyon menő itt Angliabában, ilyenkor senki nem főz, hanem elmegy a lokál pubba és ott Sunday roastot eszik és ez meg itt a vega verziója

nem parázták túl a névválasztást vega and veggie cafe


Na itt épp fogalmam nem volt hol vagyok, de milyen klassz már ülni a parkban és a háttérben ott figyelnek a londoni felhőkarcolók

Délután Miriam eljött Kentish Townba, hogy leteszteljük a Bull and Gate nevű helyet, ami újra megnyitott. Sajna itt többé nem lesznek olyan kellemes indie koncertek, mint amik 2013 ig voltak, de azért be kell valljam elég jó munkát végeztek a felújítással.


Régen ez volt a koncertterem, most a "dining hall"










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése