2015. szeptember 20., vasárnap

I miss you London!

Szóval épp Budapesten ülök, immár 4 napja és elképpesztően hiányzik London meg az életem. 
És mivel unatkozom épp, legalább bepótolok némi hiányosságot itt. 
Mivel hipiszupi kamerám van, amit még áprilisban vételeztem, elmentem a nyáron két rövid kurzusra is. AZ egyik történelmi városnézés volt fényképezéssel egybekötve. Annyira nem fogtam padlót. Bár a kiválasztott útvonal hibátlan volt, a city bankjaitól Old street, Shorditch és  Brick lane graffitig mindent megnéztünk, ami annyira jellegzetes London. De a fickó többet mesélt a vérosról, mint a fényképezésről és alig hallottam, hiszen közben próbálgattam az új kamerám. Annyira lelkesen, hogy az egyik fényképezési ponton sikeresen el is maradtam a csoporttól és mire észretértem senki sem volt sehol. Szerencsére kilogikáztam merre mehettek és az első pánik után, meg is találtam őket. Elég nagy szégyen lett volna elveszni a csoporttól az első 10 perc után, mikor ez egy 2 órás turné volt...
A másik rövid kurzusom már sokkal jobban tetszett. Bár én a South Bank esti fotózásra akartam menni, hozzácsaptak engem a Westminster és környéke esti fény fotózásra és bizony azt kell mondjam nagyon klassz volt. Sokkal kevesebb helyszínen voltunk, ellenben sokkal több új technikát tanultam. Szóval nagyon kellemes volt. És habár nem váltam profi fotóssá mégis igen elégedetten mentem haza aznap éjjel. 
És akkor íme a két út egy blog posztban: 


Bank metromegallóból feljőve

















kis sikátoros londoni stílusban



magyaráz, de ki tudja mit...








Ott fotozgatok a tükörben

Szeritnema  fekete bőrkabát és a lazán feltűzött haj, már a profi fotós stílus :)


imádom a kirakatokat, majd egyszer rá kéne jönnöm, hogy fotózzak kirakatokat, hogy ne tükröződjön vissza

































na és akkor itt vesztem el a csoporttól



és itt találtam meg őket































































na ez már a régi city falon kívül van, warehouse-ak






























 És akkor innen Shoreditch, Brick lane graffiti. Séta távolságra a citytől egy egész más világ.




































Csáo, ő volt a tutor

Ez meg Primrose Hill 





 Primrose hill és a rögtönzött Piknikünk :)













A boliviai takarón







Big Ben Churchillel jobbról

és balról





próbálkozunk





























és ezeket már direkt csinálom:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése