2015. december 23., szerda

More Christmas!

Csak mert imádom a kamerám, meg a Mac-em képernyőjét...Így élvezet képeket nézegetni:) 

Veronica barátnémmal összefutottunk Covent Gardennál, egy kicsit élvezni a karácsonyi nyűzsgést, mielőtt mindenki elhagyja Londont, hogy ki ki eredeti otthonában, vagy a férje családjával töltste a karácsonyt. Én Forme nevű kisvárosban nyugat Angliában leszek megtalálható és ott fogom angol módra ünnepleni a karácsonyt. Vagyis no szenteste dec 24-én kisjézussal meg ilyenek, ellneben dec 25-én jön majd Santa a kis segítőivel az Elfekkel...
 Igazából nagyon kíváncsi lennék milyen a London belvárosa december 25én (az Uxbridge-it már ismerem...), amikor is semmi de semmi tömegközlekedés nincs. Még éjszaki sem. Az egész TFL leáll. Ágota tavaly bebringázott a citybe. Azt mondta senki nem volt az utcákon. Marha klassz lehet. Régen volt hogy kóboroltam hajnalban az utcákon a belvárosban. Azt is állat volt. Teljesen néptelen. Döbbenet, hogy ez a nagy nyűzsi egyszer csak elül és mindenki aludni tér. És olyan néptelen a város, mintha az embereket likvidálták volna. Így képzelem dec 25-öt is. Remélem egyszer majd megnézhetem élőben. 

De addig is kívánok mindenkinek nagyon boldog karácsonyt! 
Pusziii






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése