2015. december 31., csütörtök

Year End Assessment

Az év utolsó napján illik valamit pötyögni. Azt hiszem.
Igazából tartalmas kis évem volt, igazán nem panaszkodhatok. Kezdve azzal hogy januárban elhúztunk melegebb éghajlatra Kambodzsába, Szingapúrba, ahol sok kedves élményt és barátot szereztünk, plusz jegyespárként tértünk vissza ami erősen meghatározta az év arculatát.
Aztán Februárban új munkát kezdtem, amivel aztán új életet is. Azonnal utazgatás Európában, leginkább persze Baselba, amit most már lassan harmadik otthonomként tarthatok számon, ha akarom ha nem. Meg a Heathrow-t és a City Airportot is sűrűbben látogattam, mint azt szerettem volna. Emiatt aztán nem volt túl sok időm Londont járni, de azért így is akadt egy két kellemes pillanat itt.
Aztán volt nagy készülődés az esküvőre, két leánybúcsúval, amit sosem felejtek el. Köszi lányok. A meglévő barátságaim azt hiszem idén még szorosabbá váltak. És hát maga az esküvő. Amit a velveten is olvashattak, akik akarták és ezzel hivatalosan is publikálva lett a blogom:) Első megjelenés:)
http://velvet.hu/randi/2015/11/13/mindenkinek_leesett_az_alla_amikor_megjelentem_es_elkezdtem_tancolni/

Esküvő után egy csodálatos előnászúton voltunk Portugáliában, leginkább Lisszabonban, amit sosem fogok elfelejteni. Leginkább a pszichedelikus utazásunknak köszönhetően :)

Aztán megint Basel London előre hátra. Na meg egy kis Amszerdam és néha Budapest. De idén kimaradt a nagy túra Nagy Brittaniában, talán ezt egy kicsit hiányolom.

Ellenben az USAba lassan hazajárok. Voltam Baltimoreban és San Franciscoban is és míg az előző egy balul sikerült utazás lett, addig az utóbbi életem egyik jelentős szakaszát zárta le, nagyon kellemesen. Egyrészt azóta nem kell annyit utazgatni munka miatt, másrészt San Franciscoban volt az utolsó lányhétvégém. Ha tetszik. Visszatérve Londonba egy teszt elvégzése után megtudtam, hogy felvettek egy újabb munkára, amit jövő júniusban kezdek teljes munkakörben. Mivel ez a munka alapos hosszú felkészülést igényel, így a terveztett mulatozást Londonban és a tervezett hosszú utazgatást 2016 ra elnapoltuk bizonytalan ideig, de legalább is másfél évig, hogy kellőképen fokuszáljunk a közelgő új életre, ami immár 4 hónapja fejlődik bennem:

Szóval úgy tűnik 2016-ban sem fogunk unatkozni:) Boldog Új Évet Kívánok! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése