2017. október 31., kedd

Happy Halloween folks!




 

Már 5 éve élek itt Londonban, de mindig van mit tanulni. Pl a Hallloween-i szokásokról, itt az UK-ban. Persze voltunk szombaton Halloween baby rave-en, ahol be is öltöztünk, meg csináltam töklámpást, meg vettem sok kicsi kacatot a poundland-ben, főleg a töklámpás és denevéres égő soromnak örülök és fel is diszítettem a kecót, de arra nem számítottam, hogy egy átlagos kedden, október 31-én a childminderhez a gyerekek jelmezbe öltözve mennek.

A banya, a vámpír és a gyerekük

Ezt élvezte a legjobban az egész partyban. 



Szegény Joy babám lemaradt a kosztümnapról. Mind a két másik kislány teljes Halloween-i menetfelszerelésben pompázott, amikor odaértem Joy bébiért. Ooops szegény kicsim be kell érjed egy tudatlan magyar anyukával, akinek reggel eszébe sem jutott téged beöltöztetni se tök hercegnőnek, se a halál lánykájának.
Hogy valamit javítsak a bukott helyzetemen, hazafelé nem a szokásos legrövidebb uton rohantunk haza, hanem elcirkáltunk a kertesházak közé, ahol már javában ment a 'tricks or treat' hagyományos játék. Ha valaki nem látott amerikai filmeket életében még soha, akkor elmagyarázom: kisgyerekek felöltöznek mindenféle ijesztő jelmezbe és sorra járják a  házakat, bezörgetnek és ha valaki kinyitja az ajót akkor rákiáltanak, hogy 'tricks or treat'. Az illetőnek erre vagy valami édességgel kell előrukkolni vagy valami trükkel? Na ezt a részét még nem derítettem fel. Na de láttunk sok gyereket rohángálni a vékony kis jelmezében, miközben ma már igazi novemberi hideg van és láttunk néhány házat nagyon menőn feldiszítve is.
 Majd hazaérve mégegyszer beégtem a tudatlanságommal és a készületlenségemmel. Két kis kölyök verte az ajónkat, majd a konyhaablakon is bezörgettek, de sajnos se csokit se semmi mást nem kaptak.
Esküszöm jövőre bepótolok mindent. Lesz jelmez és csoki is. Meg séta a környéken Joy bébivel. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése